Күні: 21 февраля, 2024 7:00 пп
Мекен-жайы: Казахстан, г. Алматы, ул. Сатпаева 16а
2024 жылдың 21 ақпанында сәрсенбіде маркетологтардың Заңғар Бозтаевпен кездесуі әлемдегі ең ықпалды платформалардың бірі — YouTube-ке қатысты перспективалар мен стратегияларға жарық түсірді.
Кездесу тақырыбы «YouTube: платформада не болып жатыр?» Зангардан YouTube-тің өсу жоспарлары туралы білген, сондай-ақ осы платформада болудың проблемалары мен артықшылықтарын талқылаған Алматы маркетологтары үшін жинау нүктесі болды.
Кездесу барысында келесі негізгі аспектілер қарастырылды:
1. PR және performance marketing мақсаттары үшін YouTube. Қатысушылар YouTube-ті әртүрлі маркетингтік стратегияларда, соның ішінде PR және performance marketing-те пайдалану мүмкіндіктерін талқылады.
2. Кейстер. Кездесуде B2C, B2B, B2G сияқты әртүрлі сегменттерде, АВТО, ат, өнеркәсіп және білім салаларында YouTube-ті пайдаланудың әртүрлі жағдайлары ұсынылды.
3. Youtube ережелері. Заңгар YouTube платформасымен оның ережелері мен нұсқауларын сақтай отырып, қалай тиімді қарым-қатынас жасау керектігі туралы өз тәжірибесімен және білімімен бөлісті.
4. Genesis CSP қалай көмектесе алады? мүшелер YouTube-тің ресми серіктесі болып табылатын Genesis CSP компаниясы өздерінің маркетингтік мақсаттарына жету үшін платформаны пайдалануға қалай көмектесетіні туралы ақпарат алды.
Кездесу соңында Зангар YouTube-те тиімді бейне маркетинг формуласын ұсынды, сонымен қатар осы платформада табысқа жету үшін әрекет алгоритмін бөлісті. Ол сондай-ақ бейне мазмұнын дайындау бойынша құнды кеңестер берді. Кездесуге қатысушылар, ШОБ өкілдері алынған ақпаратқа риза болып, заңғар Бозтаевқа осы кездесуден кейін ашқан құнды білімі мен болашағы үшін алғыстарын білдірді.
Іс-шараға белсенді қатысқаны үшін барлық қатысушылар мен спикерге алғыс білдіреміз және жаңа кездесулер мен оқиғаларды асыға күтеміз!
Facebook парақшасында қазақстандық Маркетинг Қауымдастығының жаңалықтарын қадағалаңыз https://www.facebook.com/kazmarketingassociation/! 🚀 🌐
#ВстречаМаркетологов #КазМаркетинг #КлубМаркетологов #МаркетинговаяСреда