Date: April 16, 2024 2:00 pm
Address: Алматы, ул. Сатпаева 16, Университет «Туран» (офлайн/онлайн)
April 16, 2024, Almaty—The Kazakhstan Marketing Association (KAM) participated in the V International Scientific and Practical Conference “Logistics of the Great Steppe.” This year’s conference theme is “Logistics and Marketing 4.0: new trends, challenges, solutions,” organized by Turan University.
The conference brought together researchers, scientists, and specialists in logistics, marketing, economics, and management, as well as representatives of business structures from the Republic of Kazakhstan, CIS countries, and abroad. Teachers from economic universities and doctoral and master’s students also attended.
The conference’s purpose was to formulate a set of solutions aimed at improving logistics processes, marketing, and management and helping to optimize the resources of organizations in various sectors of the economy in the conditions of the fourth industrial revolution (Industry 4.0).
Conference participants had the opportunity to listen to exciting and valuable reports from colleagues from Russia, Kazakhstan, Hungary, and Israel. Thanks to the conference, KAM was not only enriched with new knowledge and ideas but was also able to establish contacts with fellow marketers from different regions.
Программа конференции
16 апреля 2024 г., Алматы — Казахстанская Ассоциация Маркетинга (КАМ) приняла участие в V Международной научно-практической конференции «Логистика Великой степи». Тема конференции этого года — «Логистика и маркетинг 4.0: новые тренды, вызовы, решения», организованной университетом «Туран».
Конференция собрала научных работников, ученых и специалистов в области логистики, маркетинга, экономики, менеджмента, а также представителей бизнес-структур из Республики Казахстан, стран СНГ и дальнего зарубежья. В мероприятии также приняли участие преподаватели экономических вузов, докторанты и магистранты.
Целью конференции стало формирование комплекса решений, направленных на совершенствование логистических процессов, маркетинга и менеджмента, способствующих оптимизации ресурсов организаций разных сфер экономики в условиях четвертой индустриальной революции (Индустрия 4.0).
Участники конференции имели возможность прослушать интересные и полезные доклады от коллег из России, Казахстана, Венгрии и Израиля. Благодаря конференции КАМ не только обогатилась новыми знаниями и идеями, но и смогла наладить контакты с коллегами-маркетологами из разных регионов.
Программа конференции